Versurile lui Ion Mureşan, din Cartea Alcool, publicată în 2010, la Editura Charmides din Bistriţa, şi distinse cu Premiul Uniunii Scriitorilor anul trecut, au ajuns la public într-o manieră specifică Adei Milea, a „miniaturilor muzical-teatrale” (Mircea Morariu, Și a fost seară…Și a fost dimineață… Apărut în „Teatrul Azi”, nr. 3-4-5/2012). În penumbră, dar la fel de importanţi în cadrul scenariului au fost Bobo Burlăcianu şi Cristian Rigman – fără a căror interpretare musicalul nu ar fi avut aceeaşi savoare. Mişcările Vavei Ştefănescu, când electrizante, când melancolice, completează discursurile muzicale, fără a le explicita. Dansul ei în delir are o forţă extraordinară, care hipnotizează spectatorii, ţintuindu-le privirile spre scenă. Singura teamă pe care am simţit-o e aceea că urmărind performanţa Vavei Ştefănescu, aş fi putut pierde ceva din expresivitatea mişcărilor Adei Milea sau a lui Bobo Burlăcianu şi apoi, privindu-i pe aceştia din urmă, că ratez ciudatul joc actoricesc al celei dintâi.
Ada Milea
Bobo Burlăcianu
Vava Ștefănescu
Cristian Rigman