Regulament acces Festival „Zilele Cetății” – Târgoviște 2021

Regulament acces Festival „Zilele Cetății” – Târgoviște 2021

 

Organizatori:

  • Primăria Municipiului Târgoviște
  • Teatrul Municipal Tony Bulandra

Loc de desfășurare: Parcul Chindia – zona ruine

Contact organizator: contact@tonybulandra.ro

Telefon de contact: 0245 210 964

Numărul de participanți estimat: între 5000 – 10.000 de spectatori

Suprafața dedicată publicului spectator: 5000 – 10000 mp

Modalitatea de împrejmuire: garduri de protecție și bandă

 

Măsuri și reguli pentru evenimentele/acțiunile culturale organizate în aer liber, pe perioada stării de alertă, pentru prevenirea răspândirii COVID-19 

Accesul la eveniment este permis doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, respectiv pentru persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2. (Conform HG 826/06.08.2021- Anexa nr.3, pct.12)

 Minorii sunt exceptați de la prezentarea dovezilor medicale necesare participării la spectacol. Cei peste 5 ani vor purta mască.

 Documentele menționate vor fi prezentate fie pe suport hârtie, fie în format electronic, iar verificarea se va face de către personal specializat din cadrul Direcției de Asistență Socială a Primăriei Târgoviște.

 

 Reguli pentru spectatori

 Prin prezența la Festivalul “Zilele Cetății”, participanții acceptă regulamentul intern și sunt de acord cu demersul organizatorilor de a asigura respectarea lui

  1.  Accesul este permis în locația unde vor avea loc concertele (parcul Chindia – zona ruine) în perioada 04.09 – 05.09.2021, astfel:

– începând cu orele 10:00 până la finalizarea programului zilnic anunțat pentru programul dedicat copiilor, prin porțile de intrare special amenajate, după măsurarea temperaturii și prezentarea documentelor care atestă că persoanele sunt vaccinate sau au un test negativ

– începând cu orele 18:00 până la finalizarea programului zilnic anunțat pentru concertele organizate, prin porțile de intrare special amenajate, după măsurarea temperaturii și prezentarea documentelor care atestă că persoanele sunt vaccinate sau au un test negativ

– pentru o bună desfășurare a evenimentului, spectatorii sunt rugați să ajungă în zona locației de eveniment cu maxim o oră înainte, astfel încât să fie suficient timp pentru măsurarea temperaturii și verificarea documentelor

  1. Accesul la Festival se face în limita locurilor disponibile, conform prevederilor legale în vigoare.
  2. Este obligatorie purtarea măștii (medicală/non-medicală), pe toată durata desfășurării evenimentului, care pentru o protecție eficace trebuie să acopere atât gura, cât și nasul. Copiii peste 5 ani vor purta mască
  3. Spectatorii vor permite măsurarea temperaturii la porțile de intrare în locație, înțelegând că dacă prezintă o temperatură de peste 37,5 grade (la două măsurători consecutive) nu pot intra în zona de desfășurare a evenimentului. Se recomandă dezinfectarea mâinilor la intrarea în incinta locației.
  4. Spectatorii vor respecta distanța de 2 metri pătrați față de alt spectator în cadrul locației de desfășurare a evenimentelor, conform măsurilor privind distanțarea impuse în condițiile existenței pandemiei Covid
  5. Accesul minorilor sub vârsta de 16 ani în incinta Festivalului se permite numai dacă aceștia sunt însoțiți de un părinte/reprezentant legal sau convențional.
  6. Accesul femeilor însărcinate nu este recomandat la concertele de seară, viitoarele mămici fiind rugate să se menajeze și să fie atente la intensitatea sunetului de scenă, deoarece aceasta va crește, conform normelor legale în vigoare pentru concerte în aer liber.
  7. Pentru situații de urgență ce necesită asistență medicală, Festivalul asigură intervenții cu ajutorul unor echipaje medicale, la ambulanța situată la intrarea Festivalului.
  8. Accesul la Festival impune o ținută decentă și un comportament adecvat, astfel încât toți oaspeții să se bucure de o experiență plăcută. Organizatorii își rezervă dreptul de a nu permite accesul în festival celor care refuză controlul de securitate sau persoanelor care sunt suspecte de punerea în pericol a celorlalți participanți sau a bunei desfășurări a festivalului. Fiecare participant este răspunzător pentru pagubele provocate.
  9. Nu este permis accesul în incinta Festivalului cu bagaje voluminoase, cu obiecte ascuțite, artizanale sau nu, și nici cu materiale inflamabile sau pirotehnice sau de altă natură (artificii, fumigene, vuvuzele etc.).
  10. Este interzis focul deschis (aprinsul torțelor sau alte tipuri de foc)
  11. Pe perioada Festivalului, oaspeții sunt rugați să își supravegheze lucrurile și bunurile personale, Organizatorul neasumându-și nicio responsabilitate pentru obiectele pierdute. Desigur, în măsura în care astfel de obiecte sunt găsite, oaspeții sunt rugați să le ducă la INFO POINT, iar organizatorii vor comunica găsirea acestora prin intermediul paginii de Facebook și vor întreprinde eforturile impuse de situație pentru a le returna proprietarilor de drept.
  12. Intrarea cu obiecte de valoare în incinta festivalului sau lăsarea lor în grija altor persoane rămâne în răspunderea exclusivă a proprietarului. Organizatorii nu își asumă răspunderea pentru pierderea, deteriorarea sau înstrăinarea acestora
  13. Accesul oaspeților este permis în zona special amenajată pentru spectacole, concerte, cu excepția scenei și a spațiilor marcate cu “Staff only”.
  14. Este interzis accesul cu animale de companie
  15. Este interzis accesul cu aparate de înregistrare audio – foto – video profesionale. Fotografierea este permisă numai fără blitz (în special în cazul concertelor) și fără a deranja bunul mers al evenimentului sau spectatorii prezenți la festival. Organizatorii vor avea echipe foto-video proprii ce vor realiza fotografii și filmări pe toată durata festivalului. Accesul în cadrul festivalului presupune un acord implicit de a apărea în fotografiile sau filmările realizate de organizatori și folosite în scop de promovare a evenimentului.
  16. Este interzisă comercializarea de substanțe ilegale interzise conform legilor în vigoare.
  17. Este interzisă practicarea actelor de comerț fără autorizație în perimetrul de desfășurare a festivalului
  18. Este interzisă aruncarea resturilor de mâncare, băutură sau orice alte recipiente în afara locurilor special amenajate
  19. Deșeurile vor fi colectate și depozitate în spații amenajate în acest sens
  20. În cazul utilizării toaletelor se va respecta distanța obligatorie de minimum 1,5 m
  21. Organizatorii nu-și asumă răspunderea pentru amenzile și sancțiunile primite de participanți

 

Reguli pentru artiști, personal și echipă tehnică

  1. Accesul și evacuarea echipelor de organizare, lucrătorilor și artiștilor se va realiza prin locuri/porți separate de cele pentru spectatori și/sau la intervale orare diferite
  2. Personalul tehnic și personalul organizatorului este obligat să poarte masca (medicală/non-medicală), pe toată perioada de desfășurare a evenimentului, care pentru o protecție eficace trebuie să acopere atât gura, cât și nasul. Artiștii vor purta mască doar în zona de backstage
  3. În cazul în care angajatul are simptomatologie de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree, febră, stare generală modificată), acesta nu se prezintă la locul de muncă și contactează medicul de familie;
  4. Se recomandă efectuarea frecventă a igienei mâinilor (cu apă și săpun sau dezinfectant pe bază de alcool avizat de Ministerul Sănătății) și evitarea atingerii feței cu mâinile neigienizate;
  5. Dezinfectarea echipamentul tehnic înainte de începerea evenimentului și după fiecare spectacol: camere de filmare, lavaliere, microfoane, walkie-talkie, căști etc.
  6. Punerea la dispoziția artiștilor, pe cât posibil, a unor microfoane individuale pe parcursul concertului, iar dacă nu este posibil, se va dezinfecta microfonul înainte de a trece la o altă persoană și se va schimba obligatoriu buretele de protecție
  7. Difuzarea de comunicate audio, atât înainte de începerea spectacolului, cât și pe timpul pauzei, adaptate spațiului respectiv de desfășurare a spectacolului/evenimentului
  8. Regulile de distanțare socială se impun și zonei de backstage, păstrându-se o distanță de 1,5 m între două persoane;
  9. Se vor asigura timpi adiționali pentru dezinfectarea spațiilor de backstage folosite de echipe diferite
  10. Dacă scena se situează la același nivel cu spectatorii, distanța între interpreți și public va fi de cel puțin 2,5 m. Dacă scena este mai sus decât spectatorii, distanța minimă va fi de 3 m
  11. Toate măsurile de siguranță și sănătate vor fi respectate și în timpul repetițiilor și probelor etc
  12. Fiecare spectacol/concert va avea o durată de maxim 4 ore

 

Măsuri care privesc organizatorii

  1. angajaților/voluntarilor li se va asigura echipamentul de protecție necesar (mască, mănuși, etc.)
  2. plasarea, la loc vizibil, de anunțuri scrise privind regulile de distanțare fizică și cele de acces în cadrul delimitat aferent evenimentului
  3. măsurarea temperaturii prin termometru noncontact, precum și efectuarea triajului observațional zilnic la intrarea în zona delimitată a evenimentului pentru echipa de organizare, echipa artistică și pentru public. Nu se va permite accesul persoanelor simptomatice (tuse, strănut, rinoree, febră, stare generală modificată) și nici al celor care înregistrează temperatura măsurată mai mare de 37,3°C. În cazul în care temperatura înregistrată depășește 37,3°C se recomandă repetarea măsurării temperaturii, după o perioadă de 2-5 minute de repaus; angajații cu temperatura peste 37,3°C vor fi trimiși acasă
  4. verificarea dovezilor privind vaccinarea sau testarea spectatorilor (pe hârtie sau în format electronic) la intrarea în incinta locației
  5. organizarea spațiului de lucru astfel încât să permită menținerea distanței fizice de 1,5 m între oricare două persoane
  6. plasarea de dispensere/recipiente cu soluții dezinfectante la intrare în spațiul delimitat al evenimentului;
  7. instruirea personalului privind măsurile de igienă
  8. dezinfecția frecventă a suprafețelor utilizate de mai mult de o persoană cu substanțe biocide autorizate
  9. este interzisă organizarea meselor cu bufet deschis. Se vor distribui alimente ambalate și băuturi răcoritoare pentru consum individual; mesele se vor servi în porții individuale: menținerea distanței fizice de 1,5 m
  10. evitarea aglomerației la intrarea în spațiul delimitat
  11. delimitarea clară a spațiului în care se va desfășura evenimentul
  12. accesul participanților, organizarea cozilor la intrarea/ieșirea din locație se realizează prin marcaje care să indice distanța fizică regulamentară de 1,5 m între persoane
  13. măsurarea temperaturii spectatorilor/vizitatorilor. Persoanele care refuză să le fie verificată temperatura nu vor avea acces în locație; de asemenea, persoanele care prezintă temperatură de peste 37,3 grade după două măsurători consecutive, nu vor putea participa la eveniment
  14. accesul publicului va fi permis numai în condițiile purtării de mască (medicală/nonmedicală) pe toată durata evenimentului. Pentru a oferi o protecție eficace, masca trebuie să acopere gura și nasul
  15. persoanele își vor dezinfecta mâinile cu dezinfectant avizat pe bază de alcool, care va fi pus la dispoziție la intrare;
  16. stabilirea unor fluxuri intrare/ieșire care să faciliteze menținerea distanței fizice
  17. accesul se face pe timpi cu până la o oră înainte pentru a evita aglomerația
  18. dezinfecția zilnică, după fiecare ansamblu de spectacole și ori de câte ori este nevoie a suprafețelor cu produse dezinfectante avizate
  19. dezinfectarea cu substanțe biocide autorizate a tuturor scaunelor, pufurilor etc. după și/sau înaintea fiecărei reprezentații
  20. punerea la dispoziție a unui număr rezonabil de toalete, unde este posibil, pentru evitarea aglomerației
  21. punerea la dispoziție a unui număr rezonabil de recipiente/coșuri de gunoi cu capac dedicate exclusiv aruncării măștilor de protecție
  22. asigurarea permanentă a substanțelor și materialelor de curățenie/igienizare necesare în locație
  23. asigurarea personalului de curățenie, instruit profesional, într-un număr suficient

 


Documentul oficial poate fi citi/descărcat accesând acest link: Regulament Festival (.pdf, 225 kB)

Comentariile sunt închise.