Sari la conținut
  • Program: Luni – Duminică: 9:00 – 19:00
  • Tel: 0245 210 046 | WhatsApp: 0799 759 012
  • e-mail: rezervari@tonybulandra.ro
  • Bilete online EVENTIM
Sari la conținut
  • Despre TTB
    • Prezentare
    • Informații publice
    • Echipa TTB
      • Actori angajați
      • Actori colaboratori
      • Arhivă Artiști TTB
      • Echipa
    • Resurse umane
      • Concursuri
      • Resurse umane
    • Achiziții publice
    • Proiecte
      • Numeric`s Art Puppetry Project – N.A.P.P.
    • Proceduri
    • Integritate
  • Program
    • Program Spectacole
    • Program Spectacole Copii
    • Calendar evenimente
    • Arhivă programe
  • Spectacole
    • Spectacole
    • Spectacole Copii
    • Arhivă
  • Știri
  • Contact
  • Bilete
    • Agenția de bilete
    • Bilete online
  • Festivalul BABEL
    • Babel F.A.S.T.
    • Arhiva Babel F.A.S.T.
  • Română
    • Română Română
    • English English
mai 24 sâmbătă
19:00 - 20:20

Central Park West

Detalii eveniment
mai 25 duminică
19:00 - 21:00

Loja comediei (spectacol invitat)

Detalii eveniment
mai 30 vineri
19:00 - 21:00

Evita – Tango

Detalii eveniment
mai 31 sâmbătă
19:00 - 20:00

Frumos e în septembrie la Veneția

Detalii eveniment

CALENDAR EVENIMENTE

aprilie

mai 2025

iunie
LU
MA
MI
JO
VI
SÂ
DU
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Events for 1 mai
No Events
Events for 2 mai
19:00 - 20:00

Opposites Attract

Sala Studio „Mihai Dimiu”
Events for 3 mai
11:00 - 11:50

Gulliver în Țara Lilliput

Sala Mare
19:00 - 20:30

Proștii sub clar de lună

Sala Mare
Events for 4 mai
11:00 - 11:40

Degețica

Sala Studio „Mihai Dimiu”
19:00 - 20:10

Mireasă de împrumut

Sala Mare
Events for 5 mai
No Events
Events for 6 mai
No Events
Events for 7 mai
No Events
Events for 8 mai
No Events
Events for 9 mai
No Events
Events for 10 mai
11:00 - 11:45

Vasilache și Mărioara

Sala Studio „Mihai Dimiu”
19:00 - 21:50

O scrisoare pierdută

Sala Mare
Events for 11 mai
11:00 - 11:50

Mica sirenă

Sala Studio „Mihai Dimiu”
19:00 - 20:50

Fiică de weekend

Sala Mare
Events for 12 mai
No Events
Events for 13 mai
No Events
Events for 14 mai
19:00 - 21:00

Take, Ianke și Cadîr

Sala Mare
Events for 15 mai
No Events
Events for 16 mai
19:00 - 20:45

Te vreau (spectacol invitat)

Sala Mare
Events for 17 mai
11:00 - 12:00

Scufița roșie

Sala Mare
19:00 - 20:15

Fă tu primul pas (spectacol invitat)

Sala Mare
Events for 18 mai
11:00 - 11:50

Morcoveață

Sala Studio „Mihai Dimiu”
19:00 - 21:00

Steaua fără nume

Sala Mare
Events for 19 mai
No Events
Events for 20 mai
No Events
Events for 21 mai
No Events
Events for 22 mai
No Events
Events for 23 mai
No Events
Events for 24 mai
11:00 - 11:50

Motanul încălțat

Sala Studio „Mihai Dimiu”
19:00 - 20:20

Central Park West

Sala Mare
Events for 25 mai
11:00 - 11:50

Motanul încălțat

Sala Studio „Mihai Dimiu”
19:00 - 21:00

Loja comediei (spectacol invitat)

Sala Mare
Events for 26 mai
No Events
Events for 27 mai
No Events
Events for 28 mai
No Events
Events for 29 mai
No Events
Events for 30 mai
19:00 - 21:00

Evita – Tango

Sala Mare
Events for 31 mai
19:00 - 20:00

Frumos e în septembrie la Veneția

Sala Studio „Mihai Dimiu”


PARTENERI

  • NAPP Project
  • IAPAR – International Association for Performing Arts and Research
  • Raimbek Seitmetov Turkistan Music and Drama Theater
  • artLine.ro
  • Institutul Cultural Român
  • The Seoul Theatre Association
  • Teatr KTO
  • Teatrul Nottara

BABEL F.A.S.T.

BABEL
 
BABEL
F.A.S.T.
 
F.A.S.T.
2024
 
2024
[f]estivalul
 
[f]estivalul
[a]rtelor
 
[a]rtelor
[s]pectacolului
 
[s]pectacolului

SPECTACOLE

Fiică de weekend

Fiică de weekend

Casa Bernardei Alba

Casa Bernardei Alba

Gaițele (2024)

Gaițele (2024)

Hamlet Liber

Hamlet Liber

Richard 3. Omul

Richard 3. Omul

Dulcea pasăre a tinereții

Dulcea pasăre a tinereții

Madame Bovary

Madame Bovary

Omul cel bun din Seciuan

Omul cel bun din Seciuan

Micul prinț

Micul prinț

Central Park West

Central Park West

Proștii sub clar de lună

Proștii sub clar de lună

Argonautas (România-Coreea de Sud)

Argonautas (România-Coreea de Sud)

Programul spectacolelor indoor ale celei de-a 13-a ediții, 7 – 15 iunie 2025, a Festivalului BABEL

Festivalul Internațional al Artelor Spectacolului BABEL Târgoviște prezintă programul spectacolelor indoor ale celei de-a 13-a ediții, 7 – 15 iunie 2025   Biletele sunt puse în vânzare de joi, 15…

Mai mult

„Fiică de weekend” – comedia 3S: subtilă, surprinzătoare, spumoasă

  „Fiică de weekend” ne arată ce tertipuri poate găsi un bărbat însurat pentru ca soția să nu descopere dorința lui de a o înșela. Tânăra care i-a căzut cu…

Mai mult

Anunț înlocuirea spectacolului „Gaițele”

Stimați spectatori, Din motive obiective, independente de voința noastră, spectacolul „Gaițele”, din data de 12 aprilie 2025, ora 19:00, se amână pentru data de 24 aprilie 2025, la aceeași oră.…

Mai mult

Mesajul Managerului Teatrului „Tony Bulandra” Târgoviște de Ziua Mondială a Teatrului – 27 martie

Zilele aniversare sunt, pe lângă momentele de bucurie, și momente de conștientizare, de evaluare a drumului parcurs, de auto-reflecție. Astfel, azi, 27 martie 2025, cu ocazia Zilei Mondiale a Teatrului,…

Mai mult

Mesajul Internațional pentru Ziua Mondială a Teatrului 2025 – 27 martie

Institutul Internațional de Teatru ITI Organizația Mondială pentru Artele Spectacolului Ziua Mondială a Teatrului a fost inițiată în 1961 de Institutul Internațional de Teatru ITI. Este sărbătorită anual pe 27…

Mai mult

Sărbătoare a Teatrului la Târgoviște – Comunicat de presă

La Teatrul „Tony Bulandra” din Târgoviște, sărbătorim Ziua Mondială a Teatrului – 27 martie – printr-o săptămână a dramaturgiei românești. Timp de șapte zile, începând cu luni, 24 martie 2025,…

Mai mult

Sărbătorim 21 martie! – Ziua Mondială a Marionetiștilor și Păpușarilor

În fiecare an, pe data de 21 martie se sărbătorește Ziua Mondială a Marionetiștilor și Păpușarilor. Cu această ocazie, Teatrul „Tony Bulandra” Târgoviște joacă sâmbătă, 22 martie, și duminică, 23…

Mai mult

Primul spectacol dedicat educației timpurii la Teatrul „Tony Bulandra” Târgoviște

„Ce se aude? Balena” este primul spectacol dedicat educației timpurii realizat de Teatrul „Tony Bulandra” Târgoviște, prin aportul valoros a doi actori-interpreți dedicați: Ana Maria Cucută Sandu și Radu Câmpean.…

Mai mult

123›»

ACTORI

Cristina Dumitra Cristina Dumitra

Cristina Dumitra

Ana Maria Carablais Ana Maria Carablais

Ana Maria Carablais

Maria Nicola Maria Nicola

Maria Nicola

Corneliu Jipa Corneliu Jipa

Corneliu Jipa

Sebastian Bălășoiu Sebastian Bălășoiu

Sebastian Bălășoiu

Emanuel Bighe Emanuel Bighe

Emanuel Bighe

Iulia Verdeș Iulia Verdeș

Iulia Verdeș

Octavia Gheboianu Octavia Gheboianu

Octavia Gheboianu

Ana Maria Cucută Ana Maria Cucută

Ana Maria Cucută

Mircea Silaghi Mircea Silaghi

Mircea Silaghi

Iulia Dinu Iulia Dinu

Iulia Dinu

Constantin Florescu Constantin Florescu

Constantin Florescu

Liviu Cheloiu Liviu Cheloiu

Liviu Cheloiu

Delia Lazăr Delia Lazăr

Delia Lazăr

Radu Câmpean Radu Câmpean

Radu Câmpean

Florin Georgescu Jr. Florin Georgescu Jr.

Florin Georgescu Jr.

Andreea Tănase Andreea Tănase

Andreea Tănase

Camelia Varga Camelia Varga

Camelia Varga

Cristian Olaru Cristian Olaru

Cristian Olaru

Ilie Ghergu Ilie Ghergu

Ilie Ghergu

Antonia Ionescu Antonia Ionescu

Antonia Ionescu

Oana Marcu Oana Marcu

Oana Marcu

Andrei Mărcuță Andrei Mărcuță

Andrei Mărcuță




CRONICI

„Casa Bernardei Alba” sau decodificarea dramei existențiale prin teatrul dans…

Decor simplu, sugestiv, scaunele care reflectă interiorul casei și care sunt mutate în funcție de mesajul transmis, au și un rol în coregrafie, fiind elementele care sugestionează, prin jocul actrițelor, stări, emoții, situații. O piesă în care bărbații nu își au locul. Apar himeric, cu iz erotic, ca o izbăvire, în visele și instinctele celor cinci fete închise între zidurile reci ale casei Bernardei Alba. Poetul, cel care ne introduce în atmosfera timpului și dramei care tocmai începe să se consume, nu urcă pe scenă. Acest rol i-a revenit actorului Corneliu Jipa. Muzica este o componentă esențială a traducerii timpului, a trăirilor, a iubirii neîmpărtășite și a suferinței.

Scena a abundat la această reprezentație de tonuri de alb și negru. De tristețe și bucurie. La început, cele cinci fete au apărut în rochii albe, pline de viață, emanând transparent fericirea. Aceste stări au fost exprimate printr-un dans grațios, candid, prin mișcări compuse aproape simetric, care îți indicau și un soi de naivitate blândă, de trăiri adolescentine, neștiind ce urmează să li se întâmple. Apoi, dintr-odată, scena se cufundă în cenușiu. Negrul devine stăpân. Bat clopotele. Tristețea, bine stimulată de muzică și lumini, cuprinde casa Bernardei. Parcă totul s-a prăvălit într-un abis.

Ion Obagila
incomod-media.ro

Un Hamlet Liber, zece ani mai târziu…

De ce Hamlet liber? Ne-o spune cu detalii numeroase regizorul, pentru că limba nu mai este un canal explicit, ci devine unul intuitiv, iar Shakespeare însuși ar fi tratat liber subiectul, atunci când el l-a scris a fost un text contemporan. Ceea ce vreau să vă povestesc aici nu este despre o „cronică dramatică” de toamnă, sunt numai câteva gânduri inspirate de lumea în care ne-a aruncat, oarecum nedumeriți, un regizor aflat la maturitatea deplină a creației lui.

Hamlet Liber, în regia vizionară a lui Mc Ranin, care semnează deopotrivă și scenografia spectacolului, nu este o simplă remontare a celei mai cunoscute piese din lume, este o invitație incomodă, hiperintimă la cele mai copleșitoare trăiri, la cele mai spuse și, mai ales nespuse intimități articulate: îndoiala, răzbunarea, complotul, puterea, inocența, forța, iubirea, onoarea, dreptatea… speranța – toate atât de vechi, umane și volatile, aici aduse la algoritm, precizie și tehnologie… pentru inițiați.

Ionuț Cristache
Gazeta Dâmboviței

RĂZBOI, la Teatrul „Tony Bulandra”

Trei actrițe și doi actori? Aș zice că, de fapt, sunt mai multe și mai mulți, e o răsuflare cernită pe scena incomodă, dar tulburată de detalii alese cu grijă. Da, oamenii aceștia nu joacă, trăiesc fiecare clipă și nu e ușor să fii nici spectator, alături de ei; îți spui că ar fi bine să fie totul numai teatru, doar că acum știm, nu e doar atât, uitați-vă pe aproape, pe foarte aproape! E o poveste care ne poate răscoli? Fără îndoială… Și te face să deschizi ochii și să speri că e numai atât, un spectacol de o seară.

În lumea crâncenă din fața ta, spectatorule, e  un miros de moarte și de disperare, totul pare gol și apăsător, actorii calcă peste o istorie arsă, sufocată de pustiul din noi. Chiar și lumina de sus pâlpâie ca o fantomă de noapte, decorul (marca Mc Ranin, desigur…) e rece, metalic, zăbrelit, cumva abstract și, totuși, atât de real.

Ionuț Cristache
Gazeta Dâmboviței

Încă un eveniment la Teatrul din orașul nostru

Creatoarea acestui spectacol, doamna Mălina Andrei, ne-a spus, însă, o altfel de poveste… Emma Bovary nu mai este o eroină tragico-romantică sau o victimă a propriilor iluzii, regizoarea aduce în prim-plan portretul unei femei puternice și determinate, care se străduiește să își depășească condiția și să își redefinească propriul destin. E drept, a găsit în tânăra și talentată actriță Oana Marcu personajul de care avea nevoie. E sclipitoare, puternică și diafană în același timp.

Tot astfel, citisem și că, în scenografia semnată de Mc Ranin, fiecare detaliu scenic, de la decorurile mobile la costumele care se schimbă în fața spectatorilor, este gândit pentru a sublinia și a amplifica emoțiile și temele abordate în spectacol. Toate detaliile sunt la locul lor, toate vorbesc despre „o explorare profundă a naturii umane și a relațiilor complexe dintre personaje, subliniind puterea și vulnerabilitatea umană, într-un mod care invită publicul să reflecteze asupra propriilor iluzii și asupra modelării propriilor vieți”.

Ionuț Cristache
Gazeta Dâmboviței

Jocurile transparenței

Autorul spectacolului, Mc Ranin, a gândit desfăşurarea acestui lung şir de căutări şi respingeri între oameni, de iubire şi trădare, de comunicare şi neînțelegere, de acceptare şi omor, printr-un discurs vizual bine articulat, alcătuit din elemente simple, dar esențiale. Un savant joc al luminilor transformă scena când în imensul albatru al mării, când în auriul nisipului, când în sugestia unui zid de cetate.

Iar prin coregrafia şi mişcarea scenică sofisticate, semnate de regretatul Hugo Wolff, personajele devin fie ritmici vâslitori de navă, evoluând uniform prin fundalul albastru al scenei, ca într-o perspectivă pictată pe o anforă grecească, fie luptători încrâncenați, cu mitice capete de animale sacre, fie o chinuită eroină, dedublată într-un contorsionat alter-ego-uri, simbol al frământărilor ei interioare.

Sanda Vișan
Realizatoare TV / adevarul.ro

Zgomotul, furia și eterna putere

La început a fost actorul!

O echipă sudată, omogenă la care se adaugă nume noi susține povestea într-un ritm alert cu inflexiuni cinematografice. Fie că sunt curteni, vizitatori într-un muzeu, luptători, ei au talentul de a întruchipa un personaj colectiv ce intermediază comunicarea directă între scenă și public.

Gesturile, mișcările, prizele lor, fizionomiile încarcate de înțelesuri umplu tablouri de o consistență ideatică pătruzătoare.

   

Alina Maer
Scene si cuvinte

Teatrul, ca remediu anti-pandemie

Povestea de pe scena Bulandrei târgoviștene ne spune că personajul nostru nu a fost o sfântă și încearcă să ne-o aducă în toată înfățișarea ei controversată. Și reușește…

 

Era o apariție fragilă, cei din jur simțeau nevoia să o protejeze. Numai că ea era, de fapt, o femei puternică și capabilă să obțină ce dorea în toate împrejurările, voia să fie iubită și să facă uitată condiția ei modestă, umilințele din tinerețe. În spectacolul cel nou al teatrului nostru, ni se vorbește, se cântă, se dansează despre nevoia ei de a supraviețui în societatea din Buenos Aires, în care nu avea alte atuuri decât pe ea însăși, iar aparenta ei fragilitate a ajutat-o aproape de fiecare dată.

Ionuț Cristache
Gazeta Dâmboviței

„Zorba Grecul” la Târgoviște

Piesa fixează axul de greutate pe relația umană specială dintre Niko, scriitorul fascinat de idei filosofice, de imaginea ipotetică a unei societăți unde să fie posibilă demnitatea și libertatea individului, predispus la introspecție și analize, copleșit însă de monotonia și injustețea acestei lumi, și Zorba, om simplu, și el idealist desăvârșit, dar trecut prin încercările vieții, rămânând mereu atent la a nu-și contrazice instinctul.

Structurarea textului în două părți (cu câte opt tablouri fiecare) îndeamnă la o montare în manieră caleidoscopică pe care o propune regizorul care imaginează și cadrul ei scenografic și ambientul sonor. Momente cu accente de profund tragism se împletesc cu altele marcate de nuanțe  burlești, grotești, parodice, ritmate de ”interstițiile” rezervate unui ”cor” cu schimbătoare evoluție printre spectatori.

 

Mariana Ciolan
Revista Culturală Leviathan

„Sonata Kreutzer”, un spectacol de Mc Ranin care îmbrăcă haina profunzimii extreme!

O premieră, un spectacol complex, plin de semnificaţii, mesaje, coduri, pus în scenă de regizorul MC Ranin. O transpunerere scenică cum puţine se întâmplă în România. „Sonata Kreutzer”, după celebra nuvelă cu acelaşi nume de Lev Tolstoi, a îmbrăcat pe scena târgovişteană de trei ori haina profunzimii extreme.

În piesa „Sonata Kreutzer”, muzica aduce linişte, iubire, tristeţe, nostalgie, dă naştere la patimi, dar şi la zvârcoliri generate de gelozia patologică a personajului Pozdnîşev. În final, acesta, îmbătat de muzică dar şi de gânduri negre, foloseşte arcuşul (frumoasă şi crudă alcătuire!) să cânte pe trupul soţiei, pe care o iubeşte în modul său ciudat, apăsat, dur, malcom, graţios, ritmic, să îşi trăiască parcă o sumedenie de amintri frumoase, de stări clare sau confuze, dar, în cele din urmă, răpus de gelozie, o ucide…

Ion Obagilă
Redactor Sef / incomod-media.ro

Teatrul Mare din Târgoviște

Orașul Târgoviște are un festival internațional de teatru pentru că în acest  oraș se derulează pariul regizorului Mc Ranin. Dacă Ranin s-ar  fi îndreptat spre un alt oraș, acolo ar fi  prins contur un teatru și un festival. Și dacă nu ar fi apărut, atunci regizorul ar fi plecat mai departe. Așa s-a întîmplat la Deva. Un actor poate face un rol, chiar o piesă. Poate strînge în jurul său o trupă, dar nu poate înfrunta nepăsarea unui public sau a unor autorități. La Tîrgoviște, Mc Ranin s-a întîlnit cu o lume care nu l-a alungat. Dimpotrivă, a vrut teatru. Și mai vrea teatru de valoare. Ranin este catalizatorul a ceea ce  critici de teatru numesc  deja „Fenomenul Tîrgoviște“.

O piesă pe care omenirea a întors-o pe toate fețele, „Nunta lui Figaro“ de Beaumarchais. Se juca în stilul Ranin sau, mai simplu, în varianta Tîrgoviște. Ce putea spune nou la Tîrgoviște o comedie celebră, care a rupt scîndura la mii de scene din toată lumea? Pariul merita  urmărit.

Cornel Nistorescu
Jurnalist / Cotidianul

Nevoia de Cehov la Târgovişte

Autoportretul începe astfel: Teatrul “Tony Bulandra” din Târgovişte este un teatru viu. Şi tânăr – am continua noi, tânăr – la propriu şi la figurat. Inaugurat în anul 2002, condus de regizorul şi scenograful McRanin, teatrul şi-a câştigat rapid locul în comunitatea cultural-locală, iar în prezent îmi pare unul dintre cele mai deschise spre cea teatral-internaţională. Invitat în festivaluri din trei continente, este, la rândul său, gazdă pentru importante companii străine care vin să joace la Târgovişte. Cu precădere la Festivalul Internaţional al Artelor Spectacolului – BABEL F.A.S.T. – ajuns la cea de-a VI-a ediţie. De aici şi până la fireşti colaborări externe nu mai e decât un pas.

Este şi cazul invitării regizorului macedonean Aleksandar Ivanovski de a deschide noua stagiune la Teatrul „Tony Bulandra” din Târgovişte cu o premieră cehoviană: „Trei surori”.

Maria Zarnescu
Critic de teatru / Yorick.ro (Revista online de teatru)

Cineva are să vină

M-am aflat  la a treia întâlnire cu Jon Fosse, după Iarna și Numele. La a treia întâlnire cu  Andreea Tănase, după Balcanicele și Trei Surori, iar întâlnirilor cu Mircea Silaghi și Radu Campan le-am pierdut numărul. Și totuși,  cineva mai trebuia să vina, nu? Mi-am pus retoric  întrebarea, dând varii răspunsuri, pe parcursul unei montări îndrăznețe, incitante, cu final închis.

Probabil spectatorii nefamiliarizați cu scenele mici de teatru, în spații neconvenționale au fost uimiți de intimitatea decorului. O cabană izolată de lume, undeva lângă mare, preaplină de obiecte mirosind a… arsenic și dantelă veche,  cu mobila acoperită precum în interioarele cehoviene, dar unde personajele nu își iau rămas bun, ci încearcă să se integreze și să se contopească în propriul  turn de fildeș fugind și de vântul de afară, și de semenii lor, dar mai ales de ei înșiși.

Alina Maer
Ploiești

Paradoxuri cehoviene la Târgoviște

Recenta montare de pe scena târgovișteană a spectacolului cu piesa “Livada de vișini”, în adaptarea lui Kihoon We și regia coreanului Jeungwoo Son poate fi declarată un succes al acestei stagiuni. E dovada vie a unei reușite chiar dacă apare pe afiș cu mențiunea “după A.P. Cehov”. Poate că este un mod a se apăra al regizorului corean, însă eu îi admir curajul lui de a adapta o piesă scrisă de Cehov, gândindu-mă doar la faptul că avem de-a face cu două culturi diferite, epoci diferite și rase diferite de oameni. I-adevărat, că un regizor genial poate să monteze orice piesă de teatru, că în cariera unui artist există întotdeauna un moment de referință, iar eu cred cu tărie că pentru regizorul coreean momentul se numește  „Livada de vișini” de la Târgoviște.

Înțelegând toată înlănțuirea de paradoxuri din “Livada de vișini”, regizorul Jeungwoo Son alege să facă pe scena târgovișteană un spectacol despre întâlnirea cu neputința din care se nasc toate paradoxurile în societatea rusă împietrită ce pare suspectă, aducând în scenă doar câteva personaje și drumul clar marcat de conflictul vânzării livezii.

Monica Andrei
Critic de teatru / Ziarul Metropolis

“Scrisoarea” de la Târgoviște sau despre prostocrație

În liniștea asfințitului ca mierea, drumul pe sub castanii ruginiți spre Teatrul “Tony Bulandra”  din Târgoviște e mult mai emoționant la început de stagiune, pentru că echipa teatrului are grijă să cultive gustul spectatorului cu producții valoroase destinate celor două secţii: adulţi şi copii.

Recenta premieră, “O scrisoare pierdută” de Ion Luca Caragiale, în regia lui Sorin Militaru, e comedia ce amintește pe undeva de marile montări clasice din istoria teatrului românesc. Spectacolul începe cu Imnul: “Treceți batalioane române Carpații”, într-un décor, cu o canapea, un birou, o măsuță cu o vază și flori, schimbată apoi, cu o tribună. Jocul actorilor și efectele luminii umplu spațiul, lăsând în mintea spectatorului imagini scenice puternice. Minunată este ideea folosirii imnului în spectacol. Suntem în an centenar și ne amintește de generația care ne-a dat o țară, ca să o dezbine cei de la putere acum.

Monica Andrei
Critic de teatru / Ziarul Metropolis
  • Calendar

    mai 24 2025

    Motanul încălțat

    Sala Studio „Mihai Dimiu”
    mai 24 2025

    Central Park West

    Sala Mare
    Nu sunt evenimente.
  • Contact

    Teatrul Tony Bulandra
    Bulevardul Regele Carol I nr. 43
    Târgoviște 130024 DB RO
    Tel: (004) 0245.210.046
    Fax: (004) 0374 094 729
    E-mail: contact@tonybulandra.ro
                  pr@tonybulandra.ro
    WhatsApp:  0799.759.012

  • Program

    Luni – Duminica: 9:00 – 19:00
    E-mail: rezervari@tonybulandra.ro

    IMPORTANT! Rezervările sunt ținute în sistem DOAR 48 ORE.
  • Linkuri utile

  • Spectacole
  • Spectacole Copii
  • Program Spectacole
  • Program Spectacole Copii
  • Babel F.A.S.T.
  • Politica de confidențialitate
Copyright © 2015 - Teatrul TONY BULANDRA
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii este considerata acceptarea politicii de utilizare a cookies. AcceptRefuz Aflati mai multe: Politica cookies
Politica de Cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ
Sari la conținut
Deschide bara de unelte Instrumente de accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textulMărește textul
  • Micșorează textulMicșorează textul
  • Tonuri de griTonuri de gri
  • Contrast mareContrast mare
  • Contrast negativContrast negativ
  • Fundal luminosFundal luminos
  • Legături subliniateLegături subliniate
  • Font lizibilFont lizibil
  • Resetează Resetează